Construită în 2015 la Chantiers de l’Atlantique din Saint-Nazaire, „Harmony of the Seas” a fost cea mai mare navă de croazieră construită vreodată în lume. Mai lungă decât Turnul Eiffel, poate găzdui 5.479 de pasageri cu 13 puncte și 2.747 de cabine. Ea a costat pe proprietarul său, Royal Caribbean, 1,35 miliarde de dolari. Până în prezent, chiar dacă a fost depășită în ceea ce privește capacitatea, ea este în continuare cea mai lungă navă din lume.



Divizat în șapte părți, incluzând restaurante, teatru, săli de spectacole și trei piscine, precum și jocuri de apă, ceea ce nu s-a mai făcut până acum pe un vas de croazieră.
Din punct de vedere tehnic, s-au depus eforturi pentru a minimiza consumul de energie. „Harmony of the Seas” este cu 20% mai economic decât omologii săi anteriori, datorită unei tehnologii dezvoltate de Mitsubishi (MALS). Această tehnologie generează bule de aer pe suprafața corpului navei, ceea ce reduce frecarea dintre apa de mare și pereții corpului navei și, astfel, reduce consumul de combustibil. Iluminatul a fost optimizat cu tehnologie LED în același mod, oferind un aspect excepțional.



Mobilierul pentru nave trebuie să îndeplinească specificații mai stricte decât cel pentru uscat. În special, aceasta trebuie să fie rezistentă la umiditatea marină și să primească un tratament special: lac, piese din oțel inoxidabil. În plus, pentru a nu răni pe nimeni în caz de furtună, trebuie să aibă forme și contururi rotunjite, să fie rezistente la șocuri și să fie bine ancorate.



În cadrul acestui proiect magnific, suntem mândri că am fost implicați în producția tâmplăriei teatrului și a structurilor scaunelor, sub îndrumarea lui Quinette-Gallay.